Adaugate Recent :
Home » » MY BOY JACK 2007 - Baiatul Meu Jack 2007 Online Subtitrat In Romana

MY BOY JACK 2007 - Baiatul Meu Jack 2007 Online Subtitrat In Romana

MY BOY JACK 2007 - Baiatul Meu Jack 2007 Subtitrat In Romana 
Gen: Drama 
Descriere: Baiatul Meu Jack - My Boy Jack (2007) - Filme Online Subtitrate cu: Daniel Radcliffe, Kim Cattrall.Inspirat din realitate, filmul "Baiatul meu Jack", este povestea singurului fiu al scriitorului Rudyard Kipling si a familiei sale în timpul Primului Razboi Mondial.Actiunea începe în anul 1913, cand razboiul cu Germania era iminent. Rudyard Kipling este deja ajuns la apogeul carierei literare. Odata cu Razboiul, fiul scriitorului, Jack, vrea sa se înroleze în armata dar pentru ca are vederea foarte slaba, este respins. Tatal sau intervine pentru el si reuseste sa-l înroleze în Garda Irlandeza. Înca de la prima misiune, Jack este dat disparut si se crede ca a fost ranit. Familia Kipling asteapta în zadar doi ani o veste despre fiul lor.
Server 1
  Server 2
Share this article :

Trimiteți un comentariu

 
Support : Desene Animate
Copyright © 2014. Desene Animate Subtitrate In Romana - All Rights Reserved
Template Modify by Filme Online Subtitrate
Proudly powered by Blogger